Millet bir karar alıp 2. el oto almayı bırakmalı. Şu 2. el oto al-sat yapanların ellerinde bi kalsın bakalım paraya çeviremeyince ne halt yiyorlar. Ama maşallah bizim millet hem para yok derler hem hayat çok pahalndı derler halen daha 3lira etmeyecek arabalara 5 lira öderler. Ondan sonra neden yükseliyor vs.
hocam bizim insanımız çocuğuna mama almaz gider araba alır

o dediğin zor valla.
daha 3 ay olmadı 385 bin liraya aldığım araba şuan 525 bin liraya kapış kapış satılıyor. emsallerini favladım sarı sitede sırf takip etmek için. 3 günde bir fiyat 10 bin artıyor

Bu piyasanın düzelmesi için TL değer kazanacak. Devlet vergide en az 3/1 indirim yapacak. Sıfır araç fiyatları 3/1 düşecekki 2.el piyasası imana gelsin

Buda imkansız gibi birşey.
Şu 2023 hikayeleri gerçek olursa. Yer altı zenginlikleri çıkarılırsa ekonomi düze çıkabilir.