Millet bir karar alıp 2. el oto almayı bırakmalı. Şu 2. el oto al-sat yapanların ellerinde bi kalsın bakalım paraya çeviremeyince ne halt yiyorlar. Ama maşallah bizim millet hem para yok derler hem hayat çok pahalndı derler halen daha 3lira etmeyecek arabalara 5 lira öderler. Ondan sonra neden yükseliyor vs.