Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam değil 2023 2053 olsa bu memlekette bir düzelme olmaz, kaçan kendini kurtarıyor
Memleketten kaçıp ite köpeğemi bırakalım buraları. Kaçmak değil çözüm. Bu milletin akıllnması lazım. Lüks düşkünlüğünden bencillikten tembellikten kurtulmak lazım. Amerika rüyalar ülkesi ama ordaki çoğu insan sıfır lüks araba hastası değil. Çoğu insan eski model araçlar kullanıyor. Tabi yinede bir çok şey devlette bitiyor. Üretim yok tarım yok hayvancılık yok. Üretim veya yer altı kaynakları olmadan bir ülke asla düzde olmaz. Neyse uzar gider mevzu.