• 11-11-2021, 08:30:46
    #28
    elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl önce 40k aldım 49k satmışım ev alırken şu an aynı araç 120k gerisini siz hesaplayın 1.5 dci clip joy 2016 model hatasız 110bin km di
    Ülke bitmiş resmen
  • 11-11-2021, 08:36:35
    #29
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yokuşlarda itersiniz aracı 90 bg arabamı olur ya
    clio bilmem ama fiesta 1.0 ecoboost bi dene istersen, 1.6 atmosferik nekadar araç varsa paket ediyor
  • 11-11-2021, 09:27:21
    #30
    Bacanak 3 ay önce Egea sedan urban dizel aldı, 280bin TL. Egea 280bin TL.
    Çıkarın telefonlarınızı Egea alacez.
  • 11-11-2021, 10:21:33
    #31
    Millet bir karar alıp 2. el oto almayı bırakmalı. Şu 2. el oto al-sat yapanların ellerinde bi kalsın bakalım paraya çeviremeyince ne halt yiyorlar. Ama maşallah bizim millet hem para yok derler hem hayat çok pahalndı derler halen daha 3lira etmeyecek arabalara 5 lira öderler. Ondan sonra neden yükseliyor vs.
  • 11-11-2021, 11:47:00
    #32
    hocam o parayı ona vereceğinize ikinci el ama çok temiz Honda civic 2018 modeller var hem dizel hem sıfır gibi ha onu da beğenmezseniz Skoda octavia da alabilirsiniz. Yazık etmeyin paranıza
  • 11-11-2021, 11:49:32
    #33
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Millet bir karar alıp 2. el oto almayı bırakmalı. Şu 2. el oto al-sat yapanların ellerinde bi kalsın bakalım paraya çeviremeyince ne halt yiyorlar. Ama maşallah bizim millet hem para yok derler hem hayat çok pahalndı derler halen daha 3lira etmeyecek arabalara 5 lira öderler. Ondan sonra neden yükseliyor vs.
    hocam bizim insanımız çocuğuna mama almaz gider araba alır o dediğin zor valla.
    daha 3 ay olmadı 385 bin liraya aldığım araba şuan 525 bin liraya kapış kapış satılıyor. emsallerini favladım sarı sitede sırf takip etmek için. 3 günde bir fiyat 10 bin artıyor
    Bu piyasanın düzelmesi için TL değer kazanacak. Devlet vergide en az 3/1 indirim yapacak. Sıfır araç fiyatları 3/1 düşecekki 2.el piyasası imana gelsin Buda imkansız gibi birşey.
    Şu 2023 hikayeleri gerçek olursa. Yer altı zenginlikleri çıkarılırsa ekonomi düze çıkabilir.
  • 11-11-2021, 11:51:05
    #34
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bizim insanımız çocuğuna mama almaz gider araba alır o dediğin zor valla.
    daha 3 ay olmadı 385 bin liraya aldığım araba şuan 525 bin liraya kapış kapış satılıyor. emsallerini favladım sarı sitede sırf takip etmek için. 3 günde bir fiyat 10 bin artıyor
    Bu piyasanın düzelmesi için TL değer kazanacak. Devlet vergide en az 3/1 indirim yapacak. Sıfır araç fiyatları 3/1 düşecekki 2.el piyasası imana gelsin Buda imkansız gibi birşey.
    Şu 2023 hikayeleri gerçek olursa. Yer altı zenginlikleri çıkarılırsa ekonomi düze çıkabilir.
    yok hocam değil 2023 2053 olsa bu memlekette bir düzelme olmaz, kaçan kendini kurtarıyor
  • 11-11-2021, 11:53:47
    #35
    Tsubaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam değil 2023 2053 olsa bu memlekette bir düzelme olmaz, kaçan kendini kurtarıyor
    Memleketten kaçıp ite köpeğemi bırakalım buraları. Kaçmak değil çözüm. Bu milletin akıllnması lazım. Lüks düşkünlüğünden bencillikten tembellikten kurtulmak lazım. Amerika rüyalar ülkesi ama ordaki çoğu insan sıfır lüks araba hastası değil. Çoğu insan eski model araçlar kullanıyor. Tabi yinede bir çok şey devlette bitiyor. Üretim yok tarım yok hayvancılık yok. Üretim veya yer altı kaynakları olmadan bir ülke asla düzde olmaz. Neyse uzar gider mevzu.
  • 11-11-2021, 12:02:11
    #36
    Ben 1 ay önce aldım 0.9 90HP Clio 124 e maal oldu bana araç vavacars dün 154.200 TL teklif verdi