• 03-11-2021, 16:39:39
    #1
    Merhabalar, trendyol, hepsiburada, gittigidiyor gibi e ticaret sitelerinde mağaza açmak istiyorum. Ama normalde bir satış mağazam olmayacak, toptancılarla anlaşıp o şekilde çalışmak istiyorum. Hangi yolları izlemeliyim, neler yapmalıyım. Bilen arkadaşlar yardımcı olabilirler mi ?
  • 03-11-2021, 16:40:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İzninizle takipteyim hocam
  • 03-11-2021, 16:43:58
    #3
    Global barkodlu ürünlerde özellikle Trendyol tarafında rekabet yüksektir, milyonluk ürün çekmezseniz kar elde edebileceğiniz satış fiyatını sağlamanız oldukça zordur.

    Zaten bu kadar sermayeniz varsa fason ürün ürettirip marka yaratmanız daha mantıklıdır.
  • 03-11-2021, 16:46:54
    #4
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Global barkodlu ürünlerde özellikle Trendyol tarafında rekabet yüksektir, milyonluk ürün çekmezseniz kar elde edebileceğiniz satış fiyatını sağlamanız oldukça zordur.

    Zaten bu kadar sermayeniz varsa fason ürün ürettirip marka yaratmanız daha mantıklıdır.
    Hocam boş vaktim oldukça fazla bu işe girmek istiyorum. Milyonlar kazanayım değil de, kendi kazancım olsun az çok diye. Araştırdım ama tam olarak hangi yolları izleyeceğimi bilmiyorum.
  • 03-11-2021, 16:52:01
    #5
    şunu asla unutmayın trendyol da o size satanlarda orada satıyordur öncelikle toptancılara gidip kafanızda belirlediğiniz ürünlerin fiyatlarını koli bazında yanınıza not edin. Sonrasında girin sitelere eğer ki aldığınız ürün diyelim ki, 10 TL den size geliyor ve trenyol da 15-20 TL ise kesinlikle zarar edersiniz zira o sitelerde kar elde etmek için 10 TL ye gelen ürünü kesinlikle 30 TL aşağıdan satmamalısınız. Bu tutarlara bir de KDV, gider masrafları + komisyonları da ekleyeceksiniz.
  • 03-11-2021, 16:57:11
    #6
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu asla unutmayın trendyol da o size satanlarda orada satıyordur öncelikle toptancılara gidip kafanızda belirlediğiniz ürünlerin fiyatlarını koli bazında yanınıza not edin. Sonrasında girin sitelere eğer ki aldığınız ürün diyelim ki, 10 TL den size geliyor ve trenyol da 15-20 TL ise kesinlikle zarar edersiniz zira o sitelerde kar elde etmek için 10 TL ye gelen ürünü kesinlikle 30 TL aşağıdan satmamalısınız. Bu tutarlara bir de KDV, gider masrafları + komisyonları da ekleyeceksiniz.
    Anladım sağolun bilgi için 😊
  • 03-11-2021, 17:28:28
    #7
    EnesBdk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam boş vaktim oldukça fazla bu işe girmek istiyorum. Milyonlar kazanayım değil de, kendi kazancım olsun az çok diye. Araştırdım ama tam olarak hangi yolları izleyeceğimi bilmiyorum.
    Açıkcası bende çok al-sata heveslendim ancak dediğim gibi sağlam sermaye olmayınca mecburen üretip satma yöntemine yöneldim. Benim üretim tarafındaki sıkıntım zaman, günlük 20 siparişi geçtiğinde stokları birgün sıfırlamak durumunda kalıyorum ancak yinede fiyatlandırmada özgür olduğum için aylık bazda kayda değer bir şekilde kar oluşuyor.
  • 03-11-2021, 17:47:45
    #8
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkcası bende çok al-sata heveslendim ancak dediğim gibi sağlam sermaye olmayınca mecburen üretip satma yöntemine yöneldim. Benim üretim tarafındaki sıkıntım zaman, günlük 20 siparişi geçtiğinde stokları birgün sıfırlamak durumunda kalıyorum ancak yinede fiyatlandırmada özgür olduğum için aylık bazda kayda değer bir şekilde kar oluşuyor.
    Sağolun hocam 😊 sizden biraz daha fazla bilgi alabilir miyim aklımda sorular var da whatsappdan yazsam olur mu ?