Açıkcası bende çok al-sata heveslendim ancak dediğim gibi sağlam sermaye olmayınca mecburen üretip satma yöntemine yöneldim. Benim üretim tarafındaki sıkıntım zaman, günlük 20 siparişi geçtiğinde stokları birgün sıfırlamak durumunda kalıyorum ancak yinede fiyatlandırmada özgür olduğum için aylık bazda kayda değer bir şekilde kar oluşuyor.
Sağolun hocam 😊 sizden biraz daha fazla bilgi alabilir miyim aklımda sorular var da whatsappdan yazsam olur mu ?