Hocam boş vaktim oldukça fazla bu işe girmek istiyorum. Milyonlar kazanayım değil de, kendi kazancım olsun az çok diye. Araştırdım ama tam olarak hangi yolları izleyeceğimi bilmiyorum.
Açıkcası bende çok al-sata heveslendim ancak dediğim gibi sağlam sermaye olmayınca mecburen üretip satma yöntemine yöneldim. Benim üretim tarafındaki sıkıntım zaman, günlük 20 siparişi geçtiğinde stokları birgün sıfırlamak durumunda kalıyorum ancak yinede fiyatlandırmada özgür olduğum için aylık bazda kayda değer bir şekilde kar oluşuyor.