r10'un kaç tane sahibi var ?
28
●1.541
- 03-11-2021, 09:26:15Bordo klavyeli arkadaşım , ben ahkam kesmiyorum olanı yazıyorum.SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2021, 09:27:33hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleerkanox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı arkadaşlar olayı anlamak istediği gibi anladığı için
Bazı arkadaşlar bordo klavyeli olduğu için
Bazı arkadaşlar deve kuşunu çok sevdiği için konu kilit+ - 03-11-2021, 09:28:04Sizinle arkadaş vs değiliz. Siz burada rahatça konu açıp tartışma ortamı yaratabiliyorsanız onlarda kendi görüşlerini dile getirebilir yanlış bir şey görmüyorum.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2021, 09:28:30Kendini fazla ciddiye alma.SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2021, 09:29:25Yahu siz kimsiniz ki benimle ilgili konuşabiliyorsunuz? Ötede oynayın.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2021, 09:30:27SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon ingiltere prensiyle mi konuşuyordum , bilmiyordum.
Edit: İlk ve son engellediğim kişidir , kendisi. - 03-11-2021, 09:31:12Gündemden konular bölümüne benzine zam geldi demek mi siyaset oluyor? Vatandaş kirasını ödeyemiyor, yağ bilmem ne kadar arttı demek bunlar siyaset değil, bunlar hayatın kendisi. Forumda ticaret yapan adam bir kaç kuruş kazanıyor ve aldığı paranın yüzünü görmeden yok oluyor onu da böyle oldu demesi siyaset değil yaşamak istemesidir.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pardon ingiltere prensiyle mi konuşuyordum , bilmiyordum.
)))