• 03-11-2021, 09:24:41
    #10
    Pardon da siz kimsiniz ki millete ahkâm kesiyorsunuz?
  • 03-11-2021, 09:26:15
    #11
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon da siz kimsiniz ki millete ahkâm kesiyorsunuz?
    Bordo klavyeli arkadaşım , ben ahkam kesmiyorum olanı yazıyorum.
  • 03-11-2021, 09:27:33
    #12
    hashus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek benim diye biliyorum ama
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Burası siyaset yerimi siyaset yapacaklar buradan gitsin."

    burda cevabı kendiniz vermişsiniz siyaset konuşmak isteyen twitter'a gider. Hoş oranın da içine ettiler siyaset yüzünden eskiden mizah yuvasıydı. tek derdimiz r10'un siyaset meydanına dönmemesi webmaster forumu kalmadı.
    Ayrıca hepimiz forumun sahibiyiz. Üyeler olmasa forumun resmi sahibinin de hiçbir işine yaramaz burası.

    Donanımhaber sitesinin forumu siyasetten geçilmiyor iğrenç bir yere döndü siyaset konuşulması yüzünden bırakın da burası aslı gibi kalsın
    erkanox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burasi webmastir forum sitesi siyaset yeri degil ben burdan web site isleri ile ilgili konular ve internet ile alakali konukar gormek istiyorum ancak israrla siyaset yapiliyor en iyisi bu konulara girmemek lazim
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyaset yapılsın eyvallah, 500 tane konu açılarak! değil ama..
    Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsteyen hakaret etmediği sürece istediğini konuşabilir . Ancak öneri olarak bence yapılması gereken ;

    Siyaset / Gündem konusu adı altında bir başlık açılabilir. Siyasi konuları sadece bu konu başlıkları adı altında açılabilir ve seviyeli şekilde tartışılabilir .

    Bu sayede off topic ve son açılan alanlarında da sürekli görmek zorunda kalmayız.
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kapalı mekana girince sigara içmek yasaktır yazısını görüp ben sigarayı istediğim yerde içemeyecek mıyım? Diyip içiyor musunuz?


    Burada da siyasi tartışmalarda bulunmak yasak. Bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Ve kuralcı insanlara karşı alaycı bir tavır sergileyerek kendinizin ne kadar gülünç bir duruma düştüğünüzün farkında değilsiniz. Siyaset gözünüzü bürümüş.
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon da siz kimsiniz ki millete ahkâm kesiyorsunuz?

    Bazı arkadaşlar olayı anlamak istediği gibi anladığı için
    Bazı arkadaşlar bordo klavyeli olduğu için
    Bazı arkadaşlar deve kuşunu çok sevdiği için konu kilit+
  • 03-11-2021, 09:28:04
    #13
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bordo klavyeli arkadaşım , ben ahkam kesmiyorum olanı yazıyorum.
    Sizinle arkadaş vs değiliz. Siz burada rahatça konu açıp tartışma ortamı yaratabiliyorsanız onlarda kendi görüşlerini dile getirebilir yanlış bir şey görmüyorum.
  • 03-11-2021, 09:28:30
    #14
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizinle arkadaş vs değiliz. Siz burada rahatça konu açıp tartışma ortamı yaratabiliyorsanız onlarda kendi görüşlerini dile getirebilir yanlış bir şey görmüyorum.
    Kendini fazla ciddiye alma.
  • 03-11-2021, 09:29:25
    #15
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini fazla ciddiye alma.
    Yahu siz kimsiniz ki benimle ilgili konuşabiliyorsunuz? Ötede oynayın.
  • 03-11-2021, 09:30:27
    #16
    SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu siz kimsiniz ki benimle ilgili konuşabiliyorsunuz? Ötede oynayın.
    pardon ingiltere prensiyle mi konuşuyordum , bilmiyordum.

    Edit: İlk ve son engellediğim kişidir , kendisi.
  • 03-11-2021, 09:31:00
    #17
    Bence R10 hepimizin. Herkes bir şekilde para kazanma derdinde, sahip çıkalım.
    Fakat geliri Coşkun Bey'in orası ayrı bir konu. )))
  • 03-11-2021, 09:31:12
    #18
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Burası siyaset yerimi siyaset yapacaklar buradan gitsin."

    burda cevabı kendiniz vermişsiniz siyaset konuşmak isteyen twitter'a gider. Hoş oranın da içine ettiler siyaset yüzünden eskiden mizah yuvasıydı. tek derdimiz r10'un siyaset meydanına dönmemesi webmaster forumu kalmadı.
    Ayrıca hepimiz forumun sahibiyiz. Üyeler olmasa forumun resmi sahibinin de hiçbir işine yaramaz burası.

    Donanımhaber sitesinin forumu siyasetten geçilmiyor iğrenç bir yere döndü siyaset konuşulması yüzünden bırakın da burası aslı gibi kalsın
    Gündemden konular bölümüne benzine zam geldi demek mi siyaset oluyor? Vatandaş kirasını ödeyemiyor, yağ bilmem ne kadar arttı demek bunlar siyaset değil, bunlar hayatın kendisi. Forumda ticaret yapan adam bir kaç kuruş kazanıyor ve aldığı paranın yüzünü görmeden yok oluyor onu da böyle oldu demesi siyaset değil yaşamak istemesidir.