OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bordo klavyeli arkadaşım , ben ahkam kesmiyorum olanı yazıyorum.
Sizinle arkadaş vs değiliz. Siz burada rahatça konu açıp tartışma ortamı yaratabiliyorsanız onlarda kendi görüşlerini dile getirebilir yanlış bir şey görmüyorum.