Konu
r10'un kaç tane sahibi var ?
03-11-2021, 09:28:04
#13
SayfaSoft
OznKya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bordo klavyeli arkadaşım , ben ahkam kesmiyorum olanı yazıyorum.
Sizinle arkadaş vs değiliz. Siz burada rahatça konu açıp tartışma ortamı yaratabiliyorsanız onlarda kendi görüşlerini dile getirebilir yanlış bir şey görmüyorum.