SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinle arkadaş vs değiliz. Siz burada rahatça konu açıp tartışma ortamı yaratabiliyorsanız onlarda kendi görüşlerini dile getirebilir yanlış bir şey görmüyorum.
Kendini fazla ciddiye alma.