Tek benim diye biliyorum ama
"Burası siyaset yerimi siyaset yapacaklar buradan gitsin."
burda cevabı kendiniz vermişsiniz siyaset konuşmak isteyen twitter'a gider. Hoş oranın da içine ettiler siyaset yüzünden eskiden mizah yuvasıydı. tek derdimiz r10'un siyaset meydanına dönmemesi webmaster forumu kalmadı.
Ayrıca hepimiz forumun sahibiyiz. Üyeler olmasa forumun resmi sahibinin de hiçbir işine yaramaz burası.
Donanımhaber sitesinin forumu siyasetten geçilmiyor iğrenç bir yere döndü siyaset konuşulması yüzünden bırakın da burası aslı gibi kalsın
Burasi webmastir forum sitesi siyaset yeri degil ben burdan web site isleri ile ilgili konular ve internet ile alakali konukar gormek istiyorum ancak israrla siyaset yapiliyor en iyisi bu konulara girmemek lazim
Siyaset yapılsın eyvallah, 500 tane konu açılarak! değil ama..
İsteyen hakaret etmediği sürece istediğini konuşabilir . Ancak öneri olarak bence yapılması gereken ;
Siyaset / Gündem konusu adı altında bir başlık açılabilir. Siyasi konuları sadece bu konu başlıkları adı altında açılabilir ve seviyeli şekilde tartışılabilir .
Bu sayede off topic ve son açılan alanlarında da sürekli görmek zorunda kalmayız.
Siz kapalı mekana girince sigara içmek yasaktır yazısını görüp ben sigarayı istediğim yerde içemeyecek mıyım? Diyip içiyor musunuz?
Burada da siyasi tartışmalarda bulunmak yasak. Bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Ve kuralcı insanlara karşı alaycı bir tavır sergileyerek kendinizin ne kadar gülünç bir duruma düştüğünüzün farkında değilsiniz. Siyaset gözünüzü bürümüş.
Pardon da siz kimsiniz ki millete ahkâm kesiyorsunuz?
Bazı arkadaşlar olayı anlamak istediği gibi anladığı için
Bazı arkadaşlar bordo klavyeli olduğu için
Bazı arkadaşlar deve kuşunu çok sevdiği için konu kilit+