Yurtdışı telefon kullanımı hakkında
11
●137
- 01-11-2021, 10:51:40Arkadaşlar yurtdışından bir telefon hediye olarak gelecek. O cihaza temmuz ayında 1 ay turkcell hat taktık sonra tekrardan yurtdışına çıktı. şimdi geri gelecek ve kalacak burada. Bu işlem nasıl oluyor ? Takılı olduğu andan itibaren yasal süre başlıyor mu kullanım için. Yoksa taktığımız kadar mı süresi doluyor. Aydınlatacak biri var mı ?
- 01-11-2021, 10:59:38Cihaza Türkiye'de hat takıldığında o imei için 120günlük kullanım süresi başlıyor ve duraklama vb gibi bir durum söz konusu değil. Hat takıldıktan sonra 1 kere şebeke alması yeterli süre başlaması için. Yurtdışına çıkıp geldiğiniz de bu süre sıfırlanmıyor. Her yıl başında sıfırlanıyor bilginize. Çift hatlı olduğunu varsayarsak her bir sim yuvasının 120 gün süresi oluyor yani yılda 8 ay kullanım hakkınız oluyor hocam.
- 01-11-2021, 11:01:32Yani cihaza Temmuz 1 'de hat takıldığını varsayarsak kasım 1'de kullanım süresi dolmuş diyebiliriz. Yurtdışına çıkmış girmiş fark etmez. Biz her türlü bunu açtıracağız.atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 11:07:15Doğrudur. Forum da süre uzatma işlemi yapan arkadaşlar var legal yollar ile @SonKelime; de bunlara dahil yanlış hatırlamıyorsam. Onlardan yardım alabilirsiniz yahut imei atma işlemleri var "android ve rsa koruması yok ise cihaz modelinizi bilmiyorum" illegal yoldur.Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2021, 11:11:00Cihaz iphone 11 pro max. illegal yollara başvurmak istemiyoruz. yasal olarak kulklanmak istiyoruz.atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle