Cihaza Türkiye'de hat takıldığında o imei için 120günlük kullanım süresi başlıyor ve duraklama vb gibi bir durum söz konusu değil. Hat takıldıktan sonra 1 kere şebeke alması yeterli süre başlaması için. Yurtdışına çıkıp geldiğiniz de bu süre sıfırlanmıyor. Her yıl başında sıfırlanıyor bilginize. Çift hatlı olduğunu varsayarsak her bir sim yuvasının 120 gün süresi oluyor yani yılda 8 ay kullanım hakkınız oluyor hocam.
Yani cihaza Temmuz 1 'de hat takıldığını varsayarsak kasım 1'de kullanım süresi dolmuş diyebiliriz. Yurtdışına çıkmış girmiş fark etmez. Biz her türlü bunu açtıracağız.