Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani cihaza Temmuz 1 'de hat takıldığını varsayarsak kasım 1'de kullanım süresi dolmuş diyebiliriz. Yurtdışına çıkmış girmiş fark etmez. Biz her türlü bunu açtıracağız.
Doğrudur. Forum da süre uzatma işlemi yapan arkadaşlar var legal yollar ile @SonKelime; de bunlara dahil yanlış hatırlamıyorsam. Onlardan yardım alabilirsiniz yahut imei atma işlemleri var "android ve rsa koruması yok ise cihaz modelinizi bilmiyorum" illegal yoldur.