Arkadaşlar yurtdışından bir telefon hediye olarak gelecek. O cihaza temmuz ayında 1 ay turkcell hat taktık sonra tekrardan yurtdışına çıktı. şimdi geri gelecek ve kalacak burada. Bu işlem nasıl oluyor ? Takılı olduğu andan itibaren yasal süre başlıyor mu kullanım için. Yoksa taktığımız kadar mı süresi doluyor. Aydınlatacak biri var mı ?