• 31-10-2021, 20:32:17
    #1
    Son zamanlarda sayilari oldukca artan bir kac gunluk uyelerin d.landiricilik konularini eminim hepiniz okuyorsunuzdur. Davetiye sisteminden dolayi bu kisileri davet eden uyelere de yaptirim uygulanmasi en azindan uyarilmasi gerekmez mi? ya da yapiliyor mu? Evet kimse her arkadasini yuzde yuz taniyamaz ve sonucta belli yasta bireyler kendi sorumluluklarini almalari gerekir ama ciddi manada artan bir problemin onune gecmek icin de cozum uretilmeli diye dusunuyorum. sizin fikirleriniz nedir bu konuda?
  • 31-10-2021, 20:34:03
    #2
    Daha önce böyle bi kural vardı sanırım bu sebeple de kimse davetiye veremiyordu korkusundan.
  • 31-10-2021, 20:39:43
    #3
    üyelikler acık diye biliyorum ama . dikkat çekici şekilde bir artış var dolandırı.clk işlerinde
  • 31-10-2021, 20:46:36
    #4
    D*landırıcılık dışında yazılım piyasasını da öldürdüler o kadar çok fazla üye girişi olduki 1 yıl boyunca davetiye sistemi de dahil kapatılsa anca düzene girer üyelik satışları dahi mevcut illegal formlarda geçenlerde eski tarihli r10 hesabı satışı yapan arkadaşa denk gelmiştim telegramda
  • 31-10-2021, 20:47:21
    #5
    Bunun önüne o şekilde geçilmiyoe örneğin hayvanlara 100 ₺ bir bağış yaparsa ben dahi bir çok kişi verecektir
  • 31-10-2021, 20:55:16
    #6
    Werkmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun önüne o şekilde geçilmiyoe örneğin hayvanlara 100 ₺ bir bağış yaparsa ben dahi bir çok kişi verecektir
    benim oyle aklima geldi muhakkak farkli cozum onerileri olacaktir ama bir cozum bulunmali
  • 31-10-2021, 21:01:27
    #7
    ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda sayilari oldukca artan bir kac gunluk uyelerin d.landiricilik konularini eminim hepiniz okuyorsunuzdur. Davetiye sisteminden dolayi bu kisileri davet eden uyelere de yaptirim uygulanmasi en azindan uyarilmasi gerekmez mi? ya da yapiliyor mu? Evet kimse her arkadasini yuzde yuz taniyamaz ve sonucta belli yasta bireyler kendi sorumluluklarini almalari gerekir ama ciddi manada artan bir problemin onune gecmek icin de cozum uretilmeli diye dusunuyorum. sizin fikirleriniz nedir bu konuda?
    Çok güzel bir konuya değinmişsiniz. 2 günlük üye atar yapıyor gider yapıyor ukalaca davranışlarda bulunuyor daha gelir gelmez üç kağıda başlıyor. Açılan bir konuyu dalgaya alıp mizah yapıyor aklıca.. Yaş seviyesi düşüyor inci sözlüğe dönüyor