Son zamanlarda sayilari oldukca artan bir kac gunluk uyelerin d.landiricilik konularini eminim hepiniz okuyorsunuzdur. Davetiye sisteminden dolayi bu kisileri davet eden uyelere de yaptirim uygulanmasi en azindan uyarilmasi gerekmez mi? ya da yapiliyor mu? Evet kimse her arkadasini yuzde yuz taniyamaz ve sonucta belli yasta bireyler kendi sorumluluklarini almalari gerekir ama ciddi manada artan bir problemin onune gecmek icin de cozum uretilmeli diye dusunuyorum. sizin fikirleriniz nedir bu konuda?