D*landırıcılık dışında yazılım piyasasını da öldürdüler o kadar çok fazla üye girişi olduki 1 yıl boyunca davetiye sistemi de dahil kapatılsa anca düzene girer üyelik satışları dahi mevcut illegal formlarda geçenlerde eski tarihli r10 hesabı satışı yapan arkadaşa denk gelmiştim telegramda