• 31-10-2021, 01:09:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba, iyi forumlar. Ben yaklaşık 4 saat önce PCR testi yaptırdım sonuç için 24 saat beklememi söylediler ancak E-Nabız'da tahlillerim kısmında PCR ile ilgili hiç bir bilgi görünmüyor pozitif veya negatif yazsın demiyorum ama en azından sisteme girildiği hakkında bir bilgi olması gerekmezmiydi, bir başka PCR sonucu sekmesinde ise benden PCR barkodu istiyor ben de bu yok, bu sonucu nasıl öğreneceğim, beklemem mi gerekiyor acaba?
  • 31-10-2021, 01:12:59
    #2
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, iyi forumlar. Ben yaklaşık 4 saat önce PCR testi yaptırdım sonuç için 24 saat beklememi söylediler ancak E-Nabız'da tahlillerim kısmında PCR ile ilgili hiç bir bilgi görünmüyor pozitif veya negatif yazsın demiyorum ama en azından sisteme girildiği hakkında bir bilgi olması gerekmezmiydi, bir başka aşı sonucu sekmesinde ise benden PCR barkodu istiyor ben de bu yok, bu sonucu nasıl öğreneceğim, beklemem mi gerekiyor acaba?
    sonuç çıkana kadar görünmez zaten genelde 24 saatten daha kısa sürede çıkıyor sonuç
  • 31-10-2021, 01:17:17
    #3
    Platin üye
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, iyi forumlar. Ben yaklaşık 4 saat önce PCR testi yaptırdım sonuç için 24 saat beklememi söylediler ancak E-Nabız'da tahlillerim kısmında PCR ile ilgili hiç bir bilgi görünmüyor pozitif veya negatif yazsın demiyorum ama en azından sisteme girildiği hakkında bir bilgi olması gerekmezmiydi, bir başka aşı sonucu sekmesinde ise benden aşı barkodu istiyor ben de bu yok, bu sonucu nasıl öğreneceğim, beklemem mi gerekiyor acaba?
    Selamun aleyküm, öncelikle gecmis olsun bende 3 gun once atlattim. 10 gun sürdü koku kayibi bugun ilkkez koku aldım.

    Süreç şöyle yaşadım evimin hemen yaninda seyhan devlet hastanesi var ama ben yuregir dwvlet hastanesine gittim cunku durumu biliyorum butun testler tek bir hastaneden cikiyor adana icin yuregir devlet hastanesi... Eğer seyhan devlet hastenesine gitseydim 18 saate kadar suruyor e nabiza yansimasi ama yuregir devlet hastanesinden 6 saatte sonuc e nabiza yansiyor. Muhtemelen sizde de boyle bir durum var. Ben test yaptiktan 3 saat sonra once PCR yaptirdigima dair randevu cikti. 6 saat sonrada randevunun uzerine tiklayinca sonuclar bolumunde cikti. Tahminim yarin oglen sonucunuz cikacaktir.

    Iyi forumlar
  • 31-10-2021, 01:35:51
    #4
    hocam yanlış söylüyor olmayım ama 8 saatte test sonucu çıkıyor diye biliyorum
  • 31-10-2021, 01:37:37
    #5
    Üyeliği durduruldu
    berkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış söylüyor olmayım ama 8 saatte test sonucu çıkıyor diye biliyorum
    Muhtemelen haklısınız hocam, aksilik olasılıklarını da göz önünde bulunarak 24 saat diyorlardır muhtemelen.
  • 31-10-2021, 01:45:29
    #6
    berkun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış söylüyor olmayım ama 8 saatte test sonucu çıkıyor diye biliyorum
    hastaneye göre değişiyor hocam o. Bazısında 22 24 saatte çıkıyorsa bazısında 6 7 saatte çıkıyor. Sanırım testleri gönderdiği laboratuvara göre değişiyor
  • 31-10-2021, 01:54:01
    #7
    Geçmiş olsun hocam, sonuçlar ve e nabız sistemine yanısma olayı, bölgeye, bölgede ki yoğunluklara göre değişiyor. Sanırım sisteme toplu olarak giriyorlar ve onun için de ekranda yansıma süresi ve sonuç biraz uzuyor. Umarım negatif çıkarsınız. Hayırlı geceler.
  • 31-10-2021, 01:57:11
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ziyaretlerim > hastane adı > detay görüntülenme

    bu kısımdan dediğiniz gibi detay görünüyor sonuç çıkmamış olsa dahi !
  • 31-10-2021, 02:51:51
    #9
    bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, iyi forumlar. Ben yaklaşık 4 saat önce PCR testi yaptırdım sonuç için 24 saat beklememi söylediler ancak E-Nabız'da tahlillerim kısmında PCR ile ilgili hiç bir bilgi görünmüyor pozitif veya negatif yazsın demiyorum ama en azından sisteme girildiği hakkında bir bilgi olması gerekmezmiydi, bir başka PCR sonucu sekmesinde ise benden PCR barkodu istiyor ben de bu yok, bu sonucu nasıl öğreneceğim, beklemem mi gerekiyor acaba?
    Hastaneye başvurun gözükür. diğer kısımlar sırayla işleniyor.