bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, iyi forumlar. Ben yaklaşık 4 saat önce PCR testi yaptırdım sonuç için 24 saat beklememi söylediler ancak E-Nabız'da tahlillerim kısmında PCR ile ilgili hiç bir bilgi görünmüyor pozitif veya negatif yazsın demiyorum ama en azından sisteme girildiği hakkında bir bilgi olması gerekmezmiydi, bir başka aşı sonucu sekmesinde ise benden PCR barkodu istiyor ben de bu yok, bu sonucu nasıl öğreneceğim, beklemem mi gerekiyor acaba?
sonuç çıkana kadar görünmez zaten genelde 24 saatten daha kısa sürede çıkıyor sonuç