bersanbicer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, iyi forumlar. Ben yaklaşık 4 saat önce PCR testi yaptırdım sonuç için 24 saat beklememi söylediler ancak E-Nabız'da tahlillerim kısmında PCR ile ilgili hiç bir bilgi görünmüyor pozitif veya negatif yazsın demiyorum ama en azından sisteme girildiği hakkında bir bilgi olması gerekmezmiydi, bir başka aşı sonucu sekmesinde ise benden aşı barkodu istiyor ben de bu yok, bu sonucu nasıl öğreneceğim, beklemem mi gerekiyor acaba?
Selamun aleyküm, öncelikle gecmis olsun bende 3 gun once atlattim. 10 gun sürdü koku kayibi bugun ilkkez koku aldım.

Süreç şöyle yaşadım evimin hemen yaninda seyhan devlet hastanesi var ama ben yuregir dwvlet hastanesine gittim cunku durumu biliyorum butun testler tek bir hastaneden cikiyor adana icin yuregir devlet hastanesi... Eğer seyhan devlet hastenesine gitseydim 18 saate kadar suruyor e nabiza yansimasi ama yuregir devlet hastanesinden 6 saatte sonuc e nabiza yansiyor. Muhtemelen sizde de boyle bir durum var. Ben test yaptiktan 3 saat sonra once PCR yaptirdigima dair randevu cikti. 6 saat sonrada randevunun uzerine tiklayinca sonuclar bolumunde cikti. Tahminim yarin oglen sonucunuz cikacaktir.

Iyi forumlar