Bu klavye alınırmı sizce rampage hydra r6 klavyem var değiştireceğim
TIKLA
Bu mekanik klavye alınır mı ?
13
●102
- 26-10-2021, 15:55:48hocam ben hydra r6 kullanıyorum rampage memnun değilimDeath2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 15:57:07Bu klavye Philips'in klavyesinin çakması. Veya Çin'den temin edip firmalar üzerine kendi ismini koyuyor. Ben aldığım zaman Rampage markada kesinlikle böyle bir model yoktu.
Link: https://www.trendyol.com/philips/spk...vye-p-34745630
Ben Philips olanı almıştım 2 yıl oluyor sanırım hala kullanıyorum. Çok tozlandığı için bir gün tüm tuşları çıkarıp temizledim. Şimdi bazen tuşlara tek sefer basmama rağmen 2 kez çıkıyor o harf. Ama çok nadir. Kullanış açısından çok kullanışlı, aydınlatma çok güzel. Fakat yeniden alacak olsam mekanik klavye almazdım açıkçası. - 26-10-2021, 15:58:25Üyeliği durdurulduMemnuniyet başka bir durum, beklentinize göre değişir. Hydra RGB kullandım gayet memnundum. Beklentinizin ne olduğunu neyi karşılamadığını ve ne beklediğinizi söylerseniz ona göre değerlendirme yapılır. Sorunuz bu klavye alınır mı? Cevap : AlınırToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 16:02:02hocam w tusu bagımsız yanıyor kendisinden ve eniştemdede var aynısı onda D tuşu basmamazlık yapıyorDeath2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle