Bu klavye Philips'in klavyesinin çakması. Veya Çin'den temin edip firmalar üzerine kendi ismini koyuyor. Ben aldığım zaman Rampage markada kesinlikle böyle bir model yoktu.
Link:
https://www.trendyol.com/philips/spk...vye-p-34745630
Ben Philips olanı almıştım 2 yıl oluyor sanırım hala kullanıyorum. Çok tozlandığı için bir gün tüm tuşları çıkarıp temizledim. Şimdi bazen tuşlara tek sefer basmama rağmen 2 kez çıkıyor o harf. Ama çok nadir. Kullanış açısından çok kullanışlı, aydınlatma çok güzel. Fakat yeniden alacak olsam mekanik klavye almazdım açıkçası.