Death2All adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnuniyet başka bir durum, beklentinize göre değişir. Hydra RGB kullandım gayet memnundum. Beklentinizin ne olduğunu neyi karşılamadığını ve ne beklediğinizi söylerseniz ona göre değerlendirme yapılır. Sorunuz bu klavye alınır mı? Cevap : Alınır
hocam w tusu bagımsız yanıyor kendisinden ve eniştemdede var aynısı onda D tuşu basmamazlık yapıyor