ToryVidar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben hydra r6 kullanıyorum rampage memnun değilim
Memnuniyet başka bir durum, beklentinize göre değişir. Hydra RGB kullandım gayet memnundum. Beklentinizin ne olduğunu neyi karşılamadığını ve ne beklediğinizi söylerseniz ona göre değerlendirme yapılır. Sorunuz bu klavye alınır mı? Cevap : Alınır