• 24-10-2021, 11:56:57
    #1
    selamlar arkadaşlar, üniversitemin internet sitesinde yer alan linkten 365i indirdim ve belirtilen bilgiler ile giriş sağladım (indirmeden önce) daha sonra kurulum bittikten sonra herhangi bir uygulamaya girebilmek için eposta girişi yapmamı istiyor fakat kurulumdan önce girdiğim bilgiler olmuyor, bu nedenle lisanslı şekilde kullanamıyorum. bu sorunu yaşayan varmı acaba?
  • 24-10-2021, 12:03:46
    #2
    edu mail ile microsofta kayıt oldunuz mu
  • 24-10-2021, 12:06:01
    #3
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edu mail ile microsofta kayıt oldunuz mu
    kayıt olmadım, sanırım üniversite benim yerime kayıt etmiş ve mail - şifreyi sistemde belirtmiş, ürünü indirirken eposta şifre istedi bilgileri girdim doğru çıktı ama ürünü kullanırken doğrulayamadı.
  • 24-10-2021, 12:15:42
    #4
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kayıt olmadım, sanırım üniversite benim yerime kayıt etmiş ve mail - şifreyi sistemde belirtmiş, ürünü indirirken eposta şifre istedi bilgileri girdim doğru çıktı ama ürünü kullanırken doğrulayamadı.
    Office uygulamasını kurduğunuzda sisteminizde ms hesabı açıksa ilk olarak onu görecektir. Ayarlardan öğrenci mail adresiniz ile değiştirmeniz gerekiyor.

    Lisans hatası bu yüzden alıyorsunuzdur.
  • 24-10-2021, 12:24:29
    #5
    orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Office uygulamasını kurduğunuzda sisteminizde ms hesabı açıksa ilk olarak onu görecektir. Ayarlardan öğrenci mail adresiniz ile değiştirmeniz gerekiyor.

    Lisans hatası bu yüzden alıyorsunuzdur.
    girişte benden ms hesabımı girmemi istiyor. @office365 ile başlayan epostamı girdiğimde şifre istiyor, şifreyi girdiğimde hata veriyor, bunun yerine @stu ile başlayan öğrenci mailimi girdiğim zaman sistemde mail bulunamamıştır diyor.