orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Office uygulamasını kurduğunuzda sisteminizde ms hesabı açıksa ilk olarak onu görecektir. Ayarlardan öğrenci mail adresiniz ile değiştirmeniz gerekiyor.

Lisans hatası bu yüzden alıyorsunuzdur.
girişte benden ms hesabımı girmemi istiyor. @office365 ile başlayan epostamı girdiğimde şifre istiyor, şifreyi girdiğimde hata veriyor, bunun yerine @stu ile başlayan öğrenci mailimi girdiğim zaman sistemde mail bulunamamıştır diyor.