Office uygulamasını kurduğunuzda sisteminizde ms hesabı açıksa ilk olarak onu görecektir. Ayarlardan öğrenci mail adresiniz ile değiştirmeniz gerekiyor.
Lisans hatası bu yüzden alıyorsunuzdur.
girişte benden ms hesabımı girmemi istiyor. @office365 ile başlayan epostamı girdiğimde şifre istiyor, şifreyi girdiğimde hata veriyor, bunun yerine @stu ile başlayan öğrenci mailimi girdiğim zaman sistemde mail bulunamamıştır diyor.