selamlar arkadaşlar, üniversitemin internet sitesinde yer alan linkten 365i indirdim ve belirtilen bilgiler ile giriş sağladım (indirmeden önce) daha sonra kurulum bittikten sonra herhangi bir uygulamaya girebilmek için eposta girişi yapmamı istiyor fakat kurulumdan önce girdiğim bilgiler olmuyor, bu nedenle lisanslı şekilde kullanamıyorum. bu sorunu yaşayan varmı acaba?