• 23-10-2021, 01:47:17
    #1
    İşi verdim, 9 da gelicem dedi gelmedi,
    Saat gece 2 hala gelmedi ve beni mağdur etti..
    Negatif yorum verdiğimde karşı geri negatif yorum verebiliyor mu
  • 23-10-2021, 01:49:44
    #2
    sanırım evet
  • 23-10-2021, 01:49:58
    #3
    hocam o mevzuu beni de rahatsız ediyor birine negatif yorum yapıyorum diyor ki paranı aldın veya hizmeti aldın. Abi sadece dolandırılınca negatif yorum verebilecek isem yorumun (NÖTR - NEGATİF) anlamı ne ? Veya sizin dediğiniz gibi bir negatif yorum yapıyorsunuz karşısıda aynen yapıyor. anlamış değilim
  • 23-10-2021, 01:52:19
    #4
    İşi alıp zamanında yapmadıysa evet.
    Ortada net anlaşma (ticaret) yoksa hayır.
  • 23-10-2021, 01:54:04
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşi alıp zamanında yapmadıysa evet.
    Ortada net anlaşma (ticaret) yoksa hayır.
    İş alınmıştır yazdı ve silmiş yorumu.
    Ben de buna istinaden negatif yorum yaptığımda bana nasıl karşı negatif puan verecek. Bu ne kadar doğru...
  • 23-10-2021, 01:56:05
    #6
    yahu bu tradeymiş, konu baltalamaymış delirtiyor beni. parayı akıtıyoruz ama hizmet aldığımız için bir şey diyemiyoruz. e kalitesiz? 1 lira etmeyecek şeye yüzlerce tl veriyoruz. adam akıllı hizmet veren sayısı bir elin parmağını geçmez ama bu sorun yüzünden maalesef paralar boşa gitmeye devam ediyor.
  • 23-10-2021, 01:57:45
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu bu tradeymiş, konu baltalamaymış delirtiyor beni. parayı akıtıyoruz ama hizmet aldığımız için bir şey diyemiyoruz. e kalitesiz? 1 lira etmeyecek şeye yüzlerce tl veriyoruz. adam akıllı hizmet veren sayısı bir elin parmağını geçmez ama bu sorun yüzünden maalesef paralar boşa gitmeye devam ediyor.
    Ben hizmet de almadım. sözünü tutmadı diye neden ben magdur oldum 1 gunum gitti beklemekle...
  • 23-10-2021, 01:58:37
    #8
    backlinkmatik.com
    mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o mevzuu beni de rahatsız ediyor birine negatif yorum yapıyorum diyor ki paranı aldın veya hizmeti aldın. Abi sadece dolandırılınca negatif yorum verebilecek isem yorumun (NÖTR - NEGATİF) anlamı ne ? Veya sizin dediğiniz gibi bir negatif yorum yapıyorsunuz karşısıda aynen yapıyor. anlamış değilim

    haksız trader bildirme başlıgı var. oraya bildirirsiniz, sizin haklı traderiniz kalır, onun haksız traderi silinir.
  • 23-10-2021, 01:58:50
    #9
    Parasını gönderdiyseniz ve ticarette mağduriyet oluştuysa o size geri dönüş yaparsa, haksız trade başlığından sildirtir ve gereksiz yere trade sistemini kullandığı için banlatırsınız. Siz, gönül rahatlığıyla -trade kullanabilirsiniz.