yahu bu tradeymiş, konu baltalamaymış delirtiyor beni. parayı akıtıyoruz ama hizmet aldığımız için bir şey diyemiyoruz. e kalitesiz? 1 lira etmeyecek şeye yüzlerce tl veriyoruz. adam akıllı hizmet veren sayısı bir elin parmağını geçmez ama bu sorun yüzünden maalesef paralar boşa gitmeye devam ediyor.