hocam o mevzuu beni de rahatsız ediyor birine negatif yorum yapıyorum diyor ki paranı aldın veya hizmeti aldın. Abi sadece dolandırılınca negatif yorum verebilecek isem yorumun (NÖTR - NEGATİF) anlamı ne ? Veya sizin dediğiniz gibi bir negatif yorum yapıyorsunuz karşısıda aynen yapıyor. anlamış değilim