yahu bu tradeymiş, konu baltalamaymış delirtiyor beni. parayı akıtıyoruz ama hizmet aldığımız için bir şey diyemiyoruz. e kalitesiz? 1 lira etmeyecek şeye yüzlerce tl veriyoruz. adam akıllı hizmet veren sayısı bir elin parmağını geçmez ama bu sorun yüzünden maalesef paralar boşa gitmeye devam ediyor.
Ben hizmet de almadım. sözünü tutmadı diye neden ben magdur oldum 1 gunum gitti beklemekle...