• 22-10-2021, 16:42:40
    #1
    Su an izmir bozyaka hastanesindeyim arkadaşlar da, nöroloji servisine geldim eeg film randevusu için. Odalarda kimse kalmamış ne doktor, ne hemşire, ne de sekreter? Kapılar açık kafayı uzatıyorum isiklqr yanıyor ama bomboş. İki çalışan denk geldi. Onlar da bu saatte kimse kalmaz dediler? Biz de devlet memuruyuz, biz 17:30'dan önce yerimizden kalkamıyoruz. Ama neden hastaneler böyle? Hadi günah almayayım. Hepsi mi böyle?
  • 22-10-2021, 16:44:49
    #2
    Hepsi böyle hocam.
  • 22-10-2021, 16:45:37
    #3
    Kategori Moderatörü
    Adamların çalışma sistemi öyle neden dersen bilmiyorum ama çok iyi sistem 11.30 da da kaçıyorlar öğle arası diye 13.30 a kadar
    3 sabah 3 öğle sonu misss
  • 22-10-2021, 16:45:38
    #4
    Hocam hastanenin çalışma saatlerine baktınız mı? Çalışma saati zaten 09:00-16:00 olarak görünüyor.
  • 22-10-2021, 16:46:14
    #5
    Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Su an izmir bozyaka hastanesindeyim arkadaşlar da, nöroloji servisine geldim eeg film randevusu için. Odalarda kimse kalmamış ne doktor, ne hemşire, ne de sekreter? Kapılar açık kafayı uzatıyorum isiklqr yanıyor ama bomboş. İki çalışan denk geldi. Onlar da bu saatte kimse kalmaz dediler? Biz de devlet memuruyuz, biz 17:30'dan önce yerimizden kalkamıyoruz. Ama neden hastaneler böyle? Hadi günah almayayım. Hepsi mi böyle?
    Hasta haklarına şikayet edebilirsiniz. Edersiniz de bir şey olacağını da sanmam.
  • 22-10-2021, 16:46:39
    #6
    O saatte kapanmiyor aslinda saat 10:00da kapaniyor. Doktorlar randevulari kapatiyolar. İlk defa devlete gittik sayilir sok oldum. Kucuk bir kan testi icin o bolumdeki doktorlar hasta kabul etmiyorlar gelismis saglik sistemimizde.
  • 22-10-2021, 16:47:41
    #7
    Hastaneler neden bu saatlerde görev alıyor anlamıyorum. Marketler bile saat 22:00 kapanıyorken insan sağlığı için hizmet veren birimler 16:00 da kapanıyor
  • 22-10-2021, 16:49:16
    #8
    Çok Çalışıyolar !
  • 22-10-2021, 16:50:47
    #9
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hastanenin çalışma saatlerine baktınız mı? Çalışma saati zaten 09:00-16:00 olarak görünüyor.
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hastaneler neden bu saatlerde görev alıyor anlamıyorum. Marketler bile saat 22:00 kapanıyorken insan sağlığı için hizmet veren birimler 16:00 da kapanıyor
    Doğru hocam. Hem hastanelerde bu kadar hastaya bakıyoruz derler, mesai saatleri ise bir vergi dairesi, bir adliye veya tapu dairesi kadar bile değil. Çok değişik yani. Şimdi gelip de 1 saat sürecek filmi cektirsem benim işim bitecekti mesela. Ama şimdi pazartesi birdaha gel, birdaha sıra bekle, yine sıkışıklık olsun vs..