Devlet Hastaneleri Neden 16:30'da Kapanıyor?
12
●236
- 22-10-2021, 16:42:40Su an izmir bozyaka hastanesindeyim arkadaşlar da, nöroloji servisine geldim eeg film randevusu için. Odalarda kimse kalmamış ne doktor, ne hemşire, ne de sekreter? Kapılar açık kafayı uzatıyorum isiklqr yanıyor ama bomboş. İki çalışan denk geldi. Onlar da bu saatte kimse kalmaz dediler? Biz de devlet memuruyuz, biz 17:30'dan önce yerimizden kalkamıyoruz. Ama neden hastaneler böyle? Hadi günah almayayım. Hepsi mi böyle?
- 22-10-2021, 16:45:38Hocam hastanenin çalışma saatlerine baktınız mı? Çalışma saati zaten 09:00-16:00 olarak görünüyor.
- 22-10-2021, 16:46:14Hasta haklarına şikayet edebilirsiniz. Edersiniz de bir şey olacağını da sanmam.Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2021, 16:50:47karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDoğru hocam. Hem hastanelerde bu kadar hastaya bakıyoruz derler, mesai saatleri ise bir vergi dairesi, bir adliye veya tapu dairesi kadar bile değil. Çok değişik yani. Şimdi gelip de 1 saat sürecek filmi cektirsem benim işim bitecekti mesela. Ama şimdi pazartesi birdaha gel, birdaha sıra bekle, yine sıkışıklık olsun vs..Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle