Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Su an izmir bozyaka hastanesindeyim arkadaşlar da, nöroloji servisine geldim eeg film randevusu için. Odalarda kimse kalmamış ne doktor, ne hemşire, ne de sekreter? Kapılar açık kafayı uzatıyorum isiklqr yanıyor ama bomboş. İki çalışan denk geldi. Onlar da bu saatte kimse kalmaz dediler? Biz de devlet memuruyuz, biz 17:30'dan önce yerimizden kalkamıyoruz. Ama neden hastaneler böyle? Hadi günah almayayım. Hepsi mi böyle?
Hasta haklarına şikayet edebilirsiniz. Edersiniz de bir şey olacağını da sanmam.