Hocam hastanenin çalışma saatlerine baktınız mı? Çalışma saati zaten 09:00-16:00 olarak görünüyor.
Hastaneler neden bu saatlerde görev alıyor anlamıyorum. Marketler bile saat 22:00 kapanıyorken insan sağlığı için hizmet veren birimler 16:00 da kapanıyor
Doğru hocam. Hem hastanelerde bu kadar hastaya bakıyoruz derler, mesai saatleri ise bir vergi dairesi, bir adliye veya tapu dairesi kadar bile değil. Çok değişik yani. Şimdi gelip de 1 saat sürecek filmi cektirsem benim işim bitecekti mesela. Ama şimdi pazartesi birdaha gel, birdaha sıra bekle, yine sıkışıklık olsun vs..