Konu
Devlet Hastaneleri Neden 16:30'da Kapanıyor?
22-10-2021, 16:45:37
#3
SrdL
Kategori Moderatörü
Adamların çalışma sistemi öyle neden dersen bilmiyorum ama çok iyi sistem 11.30 da da kaçıyorlar öğle arası diye 13.30 a kadar
3 sabah 3 öğle sonu misss