• 22-10-2021, 00:44:35
    #10
    Çok mantıklı.
  • 22-10-2021, 01:05:46
    #11
    LOTUSLİSANS.COM
    baserweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel düşünce , takip
    teşekkürler

    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş güzel aylık 500-1000₺ atıyor ama çabuk bozuluyor bilgin olsun
    teşekkürler
    emrhyzci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bizim burada tütün & nargile ürünleri satan bir dükkan var . Yürüyüş yolu üzerine koydu adam insan çok geçiyor. Tüm kirasını çıkarıyor + 3-4 K para koyuyor cebine. Kirası 3400.
    Inşallah ben de başarırım hocam. Şu maddi sorunu ortadan kaldırsam akademiye odaklanıcam sürekli aklımda fatura kira cart curt.

    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o işten 3 senede 2 ev 1 bmw alan var tandığım araç 700k evleri bilmem.
    Inşallah hocam nasipte varsa.

    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket kurup hastahanelere/büyük fabrikalara vs. otomat kurun. bu işi araştırın güzel kazançlı.
    Konuyu bana biraz daha açma imkanınız var mıdır? Teşekkürler.

    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim milletimiz tuaf davranıyor o makineye tekme atanlar kırmaya calısanlar falan sürekli masraf cıkartır bence
    Evet hocam onu düsündüm ben de

    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 1000-3000 arası birakır aktif bir yerde ise ancak kiralarsan yarısi gider. Bu arada uni kiraları da boyle etkinlikler icin 1 aylik 3-5 bin tl den baslar.
    Yarın vakit bulabilirsem bir görüşmeye çalışacağım üniden fiyat almak için.

    alpereneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok mantıklı.
    Teşekkürler
  • 22-10-2021, 09:54:50
    #12
    Piyasa usulu kar ı paylaşmak üzerine genelde koyanlar lokasyona göre 60/40 veya 50/50 kasadan çıkanı paylaşıyor. boks makinasının iki durumu var ayda bir hem yağlaman lazım hemde topun bakımını yapman gerekioyr şişirmek yırtıldıysa yamamak vs.. ancak anlaşabilirsen langırt daha çok kazandırıyor şöyle düşün 4 kişi oynuyor her biri 1 tl atıyor ortalama ve çok kişi eğlendikleri için boks mak. bir iki kere vuran kişi langırtta dönüp dolaşıp geri geliyor. Üniversite gibi bir mekanın kantini ile anlaşırsan 1 tl ile çalışan ps de koyabilirssin o zaten bağımlılık her tenefüs dolu oluyor.
  • 22-10-2021, 20:35:53
    #13
    En iyisi sanırım
    Mükemmel fikir bizim orada 2 lisenin tam orta yolunda var sabah akşam millet geliyor deniyor güzel para kazandırıyor eğer bütçeniz var ise güzel bir yatırım olacaktır eminim YTD
  • 22-10-2021, 22:48:30
    #14
    bu işi bir yere kiralatmadan nasil yapilir ben onu merak ediyorum
  • 22-10-2021, 22:52:20
    #15
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi bir yere kiralatmadan nasil yapilir ben onu merak ediyorum
    +++ Aynen öyle... Takip...
  • 22-10-2021, 23:05:53
    #16
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirket kurup hastahanelere/büyük fabrikalara vs. otomat kurun. bu işi araştırın güzel kazançlı.
    Hocam hastanede bunun alıcısı olur mu ya millet ya hastalık derdinden gidiyor ya da tanıdığı için gidiyor, daha çok eğlence merkezi yakınlarında olsa daha fena olmaz mı
  • 22-10-2021, 23:06:42
    #17
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hastanede bunun alıcısı olur mu ya millet ya hastalık derdinden gidiyor ya da tanıdığı için gidiyor, daha çok eğlence merkezi yakınlarında olsa daha fena olmaz mı
    arkadaşlarım var hastane ve fabrikalar ile başladılar, şuan AVM'lere girdiler sürekli ihtiyaç var otomat para atıyosun kahve veriyor nescafe veriyor, yada ürün veriyor çubuk kraker vs. gibi.
  • 22-10-2021, 23:07:59
    #18
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlarım var hastane ve fabrikalar ile başladılar, şuan AVM'lere girdiler sürekli ihtiyaç var otomat para atıyosun kahve veriyor nescafe veriyor, yada ürün veriyor çubuk kraker vs. gibi.
    Ah pardon konu boks olduğu için kafam oraya gitti, otomat için çok mantıklı dediğiniz gibi