serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlarım var hastane ve fabrikalar ile başladılar, şuan AVM'lere girdiler sürekli ihtiyaç var otomat para atıyosun kahve veriyor nescafe veriyor, yada ürün veriyor çubuk kraker vs. gibi.
Ah pardon konu boks olduğu için kafam oraya gitti, otomat için çok mantıklı dediğiniz gibi