serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şirket kurup hastahanelere/büyük fabrikalara vs. otomat kurun. bu işi araştırın güzel kazançlı.
Hocam hastanede bunun alıcısı olur mu ya millet ya hastalık derdinden gidiyor ya da tanıdığı için gidiyor, daha çok eğlence merkezi yakınlarında olsa daha fena olmaz mı