umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hastanede bunun alıcısı olur mu ya millet ya hastalık derdinden gidiyor ya da tanıdığı için gidiyor, daha çok eğlence merkezi yakınlarında olsa daha fena olmaz mı
arkadaşlarım var hastane ve fabrikalar ile başladılar, şuan AVM'lere girdiler sürekli ihtiyaç var otomat para atıyosun kahve veriyor nescafe veriyor, yada ürün veriyor çubuk kraker vs. gibi.