• 21-10-2021, 15:57:19
    #1
    merhaba arkadaşlar bugün ninem üzerindeki tüm mal varlığını bana verdi tarlalar arsalar evler vs
    şirketim hali hazirda var ve tarlalar da ekili ürünler mevcut buradan kazandığım paranın vergisi nasıl olacak şirketimden nace kodu ekletip mi fatura kesicem?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      Bir tarla sahibi olarak, tarladan gelen gelirin vergisi olmaz. Çünkü dolaylı yoldan vergisini veriyorsunuz. Mazot, gübre, ilav, eelektrik zaten dünyanın vergisi. Oraya sakın vergi karşıtırma
  • 21-10-2021, 16:02:39
    #2
    Amman hocam dolar 10 tl olmuşken böle konular çok tehlikeli Direkt gidin vergi dairesine birkaç tarlayı devletin üstüne yapın sonra bu soruyu onlara sorun. Ortam yumuşasın biraz
  • 21-10-2021, 16:04:56
    #3
    Amca oğulların da gelir birazdan..
  • 21-10-2021, 16:15:38
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bir tarla sahibi olarak, tarladan gelen gelirin vergisi olmaz. Çünkü dolaylı yoldan vergisini veriyorsunuz. Mazot, gübre, ilav, eelektrik zaten dünyanın vergisi. Oraya sakın vergi karşıtırma
  • 21-10-2021, 16:16:32
    #5
    Kaybolan kuzeninizi bulursunuz yakında hocam.
  • 21-10-2021, 16:20:11
    #6
    Cruyff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tarla sahibi olarak, tarladan gelen gelirin vergisi olmaz. Çünkü dolaylı yoldan vergisini veriyorsunuz. Mazot, gübre, ilav, eelektrik zaten dünyanın vergisi. Oraya sakın vergi karşıtırma
    acemiyim araştırmaya devam ediyorum umarım dediğiniz gibidir teşekkürler
  • 21-10-2021, 16:24:41
    #7
    Vergi olmayan bir işlem mi kaldı? Araştırmanızda fayda var