Bir tarla sahibi olarak, tarladan gelen gelirin vergisi olmaz. Çünkü dolaylı yoldan vergisini veriyorsunuz. Mazot, gübre, ilav, eelektrik zaten dünyanın vergisi. Oraya sakın vergi karşıtırma
acemiyim araştırmaya devam ediyorum umarım dediğiniz gibidir teşekkürler