Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Bir tarla sahibi olarak, tarladan gelen gelirin vergisi olmaz. Çünkü dolaylı yoldan vergisini veriyorsunuz. Mazot, gübre, ilav, eelektrik zaten dünyanın vergisi. Oraya sakın vergi karşıtırma