Bir tarla sahibi olarak, tarladan gelen gelirin vergisi olmaz. Çünkü dolaylı yoldan vergisini veriyorsunuz. Mazot, gübre, ilav, eelektrik zaten dünyanın vergisi. Oraya sakın vergi karşıtırma