Kusura bakmayın hocam da aşı olanlar enayi mi ? Aşı olucaz virüs kapmamak için kapalı alanlara girebilmek için sonra siz geliceksiniz aşı olmadım rahat olmak istiyorum diceksiniz bizde size kalkıp dicez ki o zaman virüs riski olmadığını gösterin yanımıza gelin en azından biz rahat olalım aşı olmasanız bile sizde diyin ki yok öyle birşey ben kimseye durumumu göstermek zorunda değilim aşısızım ve virüs riskimi görmeyin demiş oluyorsunuz. Ben şahsen kabul etmem yanıma böyle oturufak birini ben yapmışım sen niye yapmıcaksın ? Yapmıcaksan doğal olarak ben ve başkaları sağlımızı güvene almak için seni içerde istemicez.
Sizde içeride istemeyebilirsiniz fakat ben içeriye girebilirim. Aşı olanlar enayi demedim. Benim aşı zorunluluğum yada pcr zorunluluğum olduğuna dair herhangi bir kanun yoktur. Sadece genelge var. Genelgelere kanun gibi davranılmaz. hukuka aykırıdır. Genelgelerle benim anayasadaki temel haklarımı (gezme,barınma,belediye hizmetlerinden faydalanma vs) ihlal edecek bir yaptırım uygulanamaz. Yine hukuka aykırıdır. Ayrıca benim ne olursa olsun vüduma hiçbirşekilde dokunulmama hakkım var. Örneğin ölecek dahi olsam ben istemediğim takdirde doktor beni tedavi edemez. Değerli yorumunuz için teşekkürler