• 20-10-2021, 17:41:25
    #10
    numarastore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç bir merciye başvuramazsın gerekenleri yapmadan giriş yapamazsın sonuçta sen aşı olmadan pcr testi istemeden yurtdışına veya herhangi bir uçağa binebiliyor musun şehirler arası bu da aynı şey
    gerçekten ülke değiştirmekle kütüphaneye girmenin aynı şey olduğunu mu düşünüyorsunuz?

    bugün okula, belediyeye her yere direkt girilirken kütüphaneye girememek sizce mantıklı mı?
  • 20-10-2021, 17:41:39
    #11
    numarastore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukat’ım.
    Bana belediye hizmetlerini kullanmam için herhangi bir pcr testi yada aşı zorunluluğumun olduğuna dair bir kanun gösterirmisiniz?
  • 20-10-2021, 17:41:52
    #12
    Üyeliği durduruldu
    zaferozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten ülke değiştirmekle kütüphaneye girmenin aynı şey olduğunu mu düşünüyorsunuz?

    bugün okula, belediyeye her yere direkt girilirken kütüphaneye girememek sizce mantıklı mı?
    Mantıklı değil ama devletimiz işte napalım
  • 20-10-2021, 17:42:24
    #13
    Kusura bakmayın hocam da aşı olanlar enayi mi ? Aşı olucaz virüs kapmamak için kapalı alanlara girebilmek için sonra siz geliceksiniz aşı olmadım rahat olmak istiyorum diceksiniz bizde size kalkıp dicez ki o zaman virüs riski olmadığını gösterin yanımıza gelin en azından biz rahat olalım aşı olmasanız bile sizde diyin ki yok öyle birşey ben kimseye durumumu göstermek zorunda değilim aşısızım ve virüs riskimi görmeyin demiş oluyorsunuz. Ben şahsen kabul etmem yanıma böyle oturufak birini ben yapmışım sen niye yapmıcaksın ? Yapmıcaksan doğal olarak ben ve başkaları sağlımızı güvene almak için seni içerde istemicez.
  • 20-10-2021, 17:43:04
    #14
    kadirilgin1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Avukatmısınız? Avukat değilseniz cevap vermeyin lütfen
    Bu kadar atar gider yapmanıza gerek yok.
    Bu tarz konuşmaya devam ederseniz daha çok kapı dışarı kalırsınız.
  • 20-10-2021, 17:43:07
    #15
    zaferozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerçekten ülke değiştirmekle kütüphaneye girmenin aynı şey olduğunu mu düşünüyorsunuz?

    bugün okula, belediyeye her yere direkt girilirken kütüphaneye girememek sizce mantıklı mı?
    Teşekkür ederim hocam. Okula giderken niye pcr istemiyorlar ozaman? Millet kütüphanesinde 60 kişi ile birlikte olacaksam okulda 500 kişi ile oluyorum. Saçmalıktan ibaret. Değerli yorumunuz ve desteğiniz için teşekkür ederim
  • 20-10-2021, 17:48:58
    #16
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın hocam da aşı olanlar enayi mi ? Aşı olucaz virüs kapmamak için kapalı alanlara girebilmek için sonra siz geliceksiniz aşı olmadım rahat olmak istiyorum diceksiniz bizde size kalkıp dicez ki o zaman virüs riski olmadığını gösterin yanımıza gelin en azından biz rahat olalım aşı olmasanız bile sizde diyin ki yok öyle birşey ben kimseye durumumu göstermek zorunda değilim aşısızım ve virüs riskimi görmeyin demiş oluyorsunuz. Ben şahsen kabul etmem yanıma böyle oturufak birini ben yapmışım sen niye yapmıcaksın ? Yapmıcaksan doğal olarak ben ve başkaları sağlımızı güvene almak için seni içerde istemicez.
    Sizde içeride istemeyebilirsiniz fakat ben içeriye girebilirim. Aşı olanlar enayi demedim. Benim aşı zorunluluğum yada pcr zorunluluğum olduğuna dair herhangi bir kanun yoktur. Sadece genelge var. Genelgelere kanun gibi davranılmaz. hukuka aykırıdır. Genelgelerle benim anayasadaki temel haklarımı (gezme,barınma,belediye hizmetlerinden faydalanma vs) ihlal edecek bir yaptırım uygulanamaz. Yine hukuka aykırıdır. Ayrıca benim ne olursa olsun vüduma hiçbirşekilde dokunulmama hakkım var. Örneğin ölecek dahi olsam ben istemediğim takdirde doktor beni tedavi edemez. Değerli yorumunuz için teşekkürler
  • 20-10-2021, 17:57:01
    #17
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar atar gider yapmanıza gerek yok.
    Bu tarz konuşmaya devam ederseniz daha çok kapı dışarı kalırsınız.
    ahhahaha.
  • 20-10-2021, 18:12:29
    #18
    Sodium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelgeler vatandaşı ilgilendirmez diye bir şey yok, genelgeler herkesi ilgilendirir. Hukuka aykırılığı bir mahkeme kararına dayanana kadar vatandaşlar genelge ya da yönetmeliklere uymak zorundadır.
    Beni temel hak ve özgürlüklerimden mahrum bırakan genelge hukuka aykırıdır zaten. Belediye hizmetlerinden yararlanmakta benim temel hak ve özgürlüklerimden.