Hiç bir merciye başvuramazsın gerekenleri yapmadan giriş yapamazsın sonuçta sen aşı olmadan pcr testi istemeden yurtdışına veya herhangi bir uçağa binebiliyor musun şehirler arası bu da aynı şey
gerçekten ülke değiştirmekle kütüphaneye girmenin aynı şey olduğunu mu düşünüyorsunuz?
bugün okula, belediyeye her yere direkt girilirken kütüphaneye girememek sizce mantıklı mı?