Kusura bakmayın hocam da aşı olanlar enayi mi ? Aşı olucaz virüs kapmamak için kapalı alanlara girebilmek için sonra siz geliceksiniz aşı olmadım rahat olmak istiyorum diceksiniz bizde size kalkıp dicez ki o zaman virüs riski olmadığını gösterin yanımıza gelin en azından biz rahat olalım aşı olmasanız bile sizde diyin ki yok öyle birşey ben kimseye durumumu göstermek zorunda değilim aşısızım ve virüs riskimi görmeyin demiş oluyorsunuz. Ben şahsen kabul etmem yanıma böyle oturufak birini ben yapmışım sen niye yapmıcaksın ? Yapmıcaksan doğal olarak ben ve başkaları sağlımızı güvene almak için seni içerde istemicez.