• 22-10-2021, 14:17:47
    #55
    Üyeliği durduruldu
    Ranthiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bugün muayene olmaya gideceğim. Sınıf arkadaşımın biri Antalya Elmalı Jandarma ER olarak şuan da, diğeri de yeni celp aldı onuda 3. P.TÜM. KH./YüksekOva/Hakkari ye vermişler.

    Jandarma ER'de yani antalya da olan cezaevi jandarmadaymış, whatsapp, instadan felan hep konisioz onlarda rahatmış pek sorun çıkartmıyorlarmıs telefona.
    İnşallah bizde böyle rahat oluruz. Hakkımızda hayırlısı
  • 22-10-2021, 14:50:30
    #56
    DAĞ, KOMD.OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI/EĞİRDİR/ISPARTA 20.12.2021 Tarihi olarak gözükmekteyim
  • 22-10-2021, 15:08:56
    #57
    Üyeliği durduruldu
    Webexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DAĞ, KOMD.OKL. VE EĞT. MRK. K.LIĞI/EĞİRDİR/ISPARTA 20.12.2021 Tarihi olarak gözükmekteyim
    Benim gibi Aralık'ta gidiyorsun hayırlısı..
  • 22-10-2021, 16:40:08
    #58
    Muayene oldum hocam, e devlete kaç günde yansıyor. Şuan hangi işlemleri yapmam lazım. Siz alile hekiminizde Muayene olduktan sonra ne yaptınız? @agartan;

  • 22-10-2021, 19:02:51
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Ranthiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muayene oldum hocam, e devlete kaç günde yansıyor. Şuan hangi işlemleri yapmam lazım. Siz alile hekiminizde Muayene olduktan sonra ne yaptınız? @agartan;

    Muayene olduktan sonra e devletten yoklama işlemini yapabilirsin. Şubeye falan gitmene gerek yok. Her şey e devletten oluyor.
  • 22-10-2021, 20:24:54
    #60
    agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muayene olduktan sonra e devletten yoklama işlemini yapabilirsin. Şubeye falan gitmene gerek yok. Her şey e devletten oluyor.
    Anladım hocam, Askerlik Yoklaması Süreç Takibi alanından kontrol ediyoruz sanırım. Öğlen muayene oldum aile hekiminden ama süreç takibine yansımamış ne yapmam lazım kaç günde yandır. Yanlış bir şey mi yapıyorum, hangi alanda işlemleri devam ettirmem gerek kafam çok karıştı.