Ranthiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muayene oldum hocam, e devlete kaç günde yansıyor. Şuan hangi işlemleri yapmam lazım. Siz alile hekiminizde Muayene olduktan sonra ne yaptınız? @agartan;

Muayene olduktan sonra e devletten yoklama işlemini yapabilirsin. Şubeye falan gitmene gerek yok. Her şey e devletten oluyor.