agartan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muayene olduktan sonra e devletten yoklama işlemini yapabilirsin. Şubeye falan gitmene gerek yok. Her şey e devletten oluyor.
Anladım hocam, Askerlik Yoklaması Süreç Takibi alanından kontrol ediyoruz sanırım. Öğlen muayene oldum aile hekiminden ama süreç takibine yansımamış ne yapmam lazım kaç günde yandır. Yanlış bir şey mi yapıyorum, hangi alanda işlemleri devam ettirmem gerek kafam çok karıştı.