Ranthiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bugün muayene olmaya gideceğim. Sınıf arkadaşımın biri Antalya Elmalı Jandarma ER olarak şuan da, diğeri de yeni celp aldı onuda 3. P.TÜM. KH./YüksekOva/Hakkari ye vermişler.

Jandarma ER'de yani antalya da olan cezaevi jandarmadaymış, whatsapp, instadan felan hep konisioz onlarda rahatmış pek sorun çıkartmıyorlarmıs telefona.
İnşallah bizde böyle rahat oluruz. Hakkımızda hayırlısı